DUK - dažniausiai užduodami klausimai

Grąžinimas

Nemokamas prekių gražinimas paštomatu!
Per 14 dienų po prekės gavimo Jūs galite Nemokamai gražinti (nenaugotą) prekę Mums. Mes pakeisime į kitą prekę  ar modelį arba gražinsime jums pinigėlius :)
Dėl prekės gražinimo susisiekite el.paštu ir mes atsiųsine nemoką paštomato lipduką, kurį užklijavus ant siuntos dėžės nemokamai galėsite prekę gražinti mums.

 14 dienų galima gražinti naujas, neišpakuotas, nepažeistas, nenaudotas prekes, kurios nėra personalizuotos inicialais ar lazerio tekstais.

 

Pristatymo laikas:

 Išsiunčiame prekes tą pačią arba sekančią darbo dieną po apmokėjimo :) todėl dažniausia jus prekės pasieks per 1-2 d.d.

Dalį prekių galima atsiimti Kauno ofise: Vaižganto g. 14, KaunasPasiskambinit dėl atsiiėmo galimybės, ofise turime apie 70% prekių asortimento. 

Siuntas pristatome greitai ir saugiai. Susisiekite jeigu reikalingas tikslus pristatymo laikas :). +370 630 84239

Visoje Lietuvoje: dovanas į namus stengiamės pristatyti sekančią darbo dieną po gauto apmokėjimo (apmokėjimus gauname tą pačią sekundę sumokant PayPal arba Pasirinkus Lietuvos bankinius mokėjimus).  
Žinoma galim išsirinkiti pristatymo dieną. Galite pasirinkti SKUBUS pristatymas - pritatoma iki 12 val nuo gauto apmokėjimo (visada galite paklausti:  
info@grizlis.lt 

Europos sąjunga ir JAV: Prekės pristatomos Lietuvos paštu, prieklausomai nuo šalies ir jūsų miestelio pašto tempų užsakymas gali trukti nuo 1-3 savaičių: pvz: DANIJA mieste per 4-6d.dienas; UK 5-6d.d; Danijos miesteliai 2-3sav.  JAV siuntos dažniausiai nukeliauja per 1-2 savaites; 

Šventiniu laikotarpiu dovanų pristatymas gali užtrukti keliomis dienomis ilgiau, nei įprastai ir nepasiekti jūsų laiku.

KAIP PIRKTI?

 

 

1) Išsirinkite dovaną (ar kelias) mūsų elektroninėje parduotuvėje. Taip pat, galite pridėti įvairių priedų nuo Laikrodžio, puikios knygos, šackmatų ar kažko labai saldaus. Norėdami pradėti apmokėjimą, viršuje elektroninės parduotuvės paspaudę ant "Prekių krepšelis" (vežimėlis) ir sekite ko jūsų prašo.

2) Pirkėjo duomenys: Spausdami ,,Tęsti" užpildykite jūsų prašomą informaciją: įpakavimo būdas, siuntėjo ir gavėjo duomenys, pasirinkite pristatymo datą; jeigu turite nurodykite pastabas dovanai (pvz.: be riešutų, gelės geltonos). Ir parašykite atvirutės tekstą arba nurodykite progą ir mes parašysime už Jus!
Perkant įmonėms - į pastabas prašome nurdyti ir jūsų įmonės duomenis, kuriems turės būti išrašyta sąskaita faktūra.
PayPal - norint atsiskaityti PayPal į dovanos pastabas nurodykite ,,atsiskaitysiu PAYPAL, mano PayPal prisijungimo el. paštas: ...." ir mes atsiųsime sąskatą į jūsų Paypal (Paypal atsiskaitymo žingsniai aprašyti detaliau žemiau).

3) Pasirinkite apmokėjimo būdą: 

- elektroninė bankininkystė; 
- mokėjimas pavedimu (ilgiausias būdas, rekomenduojame rinktis kitus, nes užsakymaą galime vykdyti tik gavią apmokėjimą).
- mokėjimas PAYPAL pavedimu (skaitykite žemiau ,,atsiskaitymo būdai")
Viza, MasterCard, American Express ar kita (Atlikite užsakymą, o mes jums išsiųsime   nuorodą, kur vienu paspaudimu galėsite sumokėti betkokia kortele. Naudojames Paypal pagalba ir užsienio kortelėms net Nereikia registruotis Paypal tik įvesti kortelės duomenis).

 

Atsiskaitymo būdai

Mūsų Internetinėje parduotuvėje suteikiame galimybę saugiai atsiskaityti už dovanas.  Visus apmokėjimo būdus rasite apmokėjimo lange. Atsikaitymo būdai:
       
- elektroninė bankininkystė;   
- mokėjimas pavedimu.
Viza, MasterCard, American Express, PayPal ar kita (Atlikite užsakymą, o mes jums išsiųsime   nuorodą, kur vienu paspaudimu galėsite sumokėti betkokia kortele. Naudojames Paypal pagalba ir užsienio kortelėms net Nereikia registruotis Paypal tik įvesti kortelės duomenis).

Sekite punktus 1,2  

PAYPAL  
1) atlikite prekių užsakymą  

2) Mes jums išsiųsime el. laiską, kur vienu mygtuko paspaudimu galėsite apmokėti Paypal arba bet kuria pasaulio banko kortele. 

Jūsų PAYPAL ir kiti duomenys yra atsakingai saugomi ir naudojami TIK atsiskaitymo tikslais (Nebus naudojami jokiais reklamos, ar kitais tikslais).

Grynaisiais: Apmokėti už prekes grynaisiais pristatymo metu NEgalima.

Kurjerio pristatymo kainos:
 

Atsiimsiu pats (Kaune): 1.85 € (įdėsime į paštomą pasaugojimui, bet ne siuntimui Kaunas, K.Petrausgo g. 4) 
Į Paštomatą:    2.5 € 1.85 
DPD Kurjeris didieji miestai ir miesteliai ARBA į Paštą: 6 € (galime išsiųsti ir autobusų siuntomis)
Kurjeris vienkiemiai:   6 €
Į Paštu: 7 €
*Savaitgaliais - NEpristatome, nebent autobusu siuntomis
Europoje: 14eur piniginės ir diržai, didesnės prekės pvz: kuprinės apie 17-22eur
JAV16eur piniginės ir diržai, didesnės prekės pvz: kuprinės apie 22-28eur
Išperkamoji siunta - susitarus iš anksto, nes tai galime pasiūlyti tik daliai prekių
 

Sąskaitų išrašymas:

Sąskaitos faktūros suformuojamos po pilnai įvykdyto užsakymo, jas gausite į savo elektroninį paštą iškart po apsipirkimo. Jei prekes perka įmonė, užsakymo metu pastabų skiltyje nurodykite įmonės rekvizitus ir po užsakymo pristatymo el. paštu išsiųsime jums sąskaitą faktūrą automatiškai.

 

Užsakymo atšaudimas

Užsakymą galima atšaukti TIK 48val (dvi paros) iki pristatymo dienos. Dauguma prekių ir dovanų gaminamos iš greitai gendančių maisto produktų ir išskirtinai tik jūsų užsakymui. Todėl prasšome suprasti, kad atšaukus tik diena ar dvi iki užsakymo - nebegalėsime grąžinti pinigėlių. Taip pat ne maisto prekės dažniausiai gaminamos ar užsakomos ir sukomplektuojamos išskirtinai jūsų užsakymui. Dėl šių priežasčių dažniausiai negalima grąžinti jūsų pinigų likus iki užsakymo pristatymo dienos 48val.

 Kaip elgtis jeigu gavau siuntinį pažeistoje pakuotėje?

Svarbu! Siuntos apdraustos. Priimdami užsakymą iš kurjerio būtinai reik patikrinti ar siuntos pakuotė neapgadinta, ar jos turinys sveikas. Jeigu siunta pažeista:
  1.  pareiškite pretenziją kurjeriui, kad siunta atkeliavo apgadinta ir paklauskite kur galite pasirašyti.
  2. Padarykite nuotrauką.
  3. Praneškiet kurjeriu tarnybai, kuri pristatė siuntą apie apgadinimą. Paskambinkite kurjerių tarnybai ir padiktuokite ant siuntos esantį siuntos numerį.

    Pasiimdami siuntas iš LP Express terminalo ar Omniva ar DPD terimnalo arba atsiimdami pašte, patikrinkite ar pakuotė ir prekės nėra pažeistos. Jei taip atsitiko, susisiekite su terminalo įmone ir apie tai praneškite pretenziją, padarykite nuotrauką kaip įrodymą, užsirašykite siuntos numerį esantį ant pakuotės. Taip pat informuokite mus el. paštu per 3 kalendorines dienas nuo siuntos gavimo dienos.

    Visos siuntimo tarnybos taiko draudimą, bet apie pažeitas pakuotes ir apgadintus gaminius reikia pranešti joms iškarto tik gavus siuntą el.paštu su nuotrauka ir siuntos numeriu (kuris yra ant pakuotės viršaus).